OOH advertising – cum poti folosi aceasta metodă de publicitate fizica in functie de consumatorii vizati

OOH advertising - cum poți folosi această metodă de publicitate fizică în funcție de consumatorii vizați

Publicitatea outdoor, numită și OOH (out-of-home) advertising rămâne o metodă populară de promovarea a afacerilor, care la nivel global formează o industrie de peste 40 de miliarde de dolari. Statisticile arată că 98% dintre oamenii din toată lumea văd cel puțin un anunț billboard pe săptămână, iar 68% dintre consumatori afirmă că decid ce să cumpere când sunt în mașină. 

Acest lucru se datorează faptului că OOH advertising nu poate fi evitată de către consumatori. În plus, prin expunere continuă la mesajele publicitare transmise astfel, oamenii au cu siguranță o reacție și sunt convinși să acționeze. Mai jos poți afla ce înseamnă OOH și care sunt câteva dintre tipurile de OOH advertising, în funcție de consumatorii cărora se adresează.

 

Publicitate OOH pentru șoferi

 

Publicitatea outdoor este o metodă de promovare în aer liber prin intermediul mai multor tipuri de instalații și se adresează șoferilor sau pietonilor.

În ceea ce privește șoferii, panourile billboard pentru out of home advertising sunt amplasate în zone cu un nivel ridicat de trafic. Statisticile arată că 71% dintre consumatori sunt atenți la mesajele prezentate de acestea. Ele sunt de mai multe tipuri, în funcție de necesitățile afacerii tale. Cele mai multe se adresează în special șoferilor, dar urmăresc să atragă și atenția pietonilor. 

Iată cele mai răspândite tipuri de panouri care se adresează conducătorilor auto.

  • Panourile statice

Panourile billboard statice sunt cele mai comune variante pentru marginea drumurilor aglomerate, și au ca public țintă șoferii care sunt prinși în aglomerația de la ore de vârf. Deși poate părea astfel, această formă de publicitate nu e agresivă sau prea directă, pentru că mesajul este transmis subtil și cu grijă. La Pentamedia.ro ai la dispoziție campanii complete, realizate cu atenție la detalii.

  • Panourile digitale

Acest tip de panouri este ideal dacă dorești să te detașezi decisiv față de competitori. Componentele 3D sunt folosite în ziua de azi din ce în ce mai mult în campaniile publicitare, în format fizic prin panouri și online, pe site. Animațiile atrag mai ușor atenția oamenilor și le prezintă produsul din mai multe perspective. Dezavantajul pentru această variantă este că implică costuri de patru ori mai mari decât în cazul panourilor clasice.

Panourile publicitare pot fi clasificate și în funcție de amplasarea acestora pe drum.

  • Panouri pentru autostrăzi și drumuri europene

Panourile pentru autostrăzi sau drumuri europene au dimensiuni foarte mari, fiind ideale pentru a fi văzute din mașinile care circulă la viteze mai mari.

  • Panourile pentru intrările în orașe și drumuri naționale

Acestea au dimensiuni mai reduse decât celelalte, însă sunt destul de mari pentru a fi vizibile la viteză moderată de către șoferii care parcurg drumul zilnic către serviciu.

  • Panourile direcționale

Panourile direcționale sunt instalații de dimensiuni mici, atașate stâlpilor, care informează consumatorii în legătură cu direcția și distanța până la sediul afacerii. 

 

Campanii Out of home advertising destinate pietonilor

 

Nu doar șoferii reacționează foarte bine la mesajele transmise prin intermediul out of home marketing. Și pietonii sunt expuși continuu la mesaje publicitare, atunci când se află pe stradă sau în mijloacele de transport public. De aceea, OUTDOOR ADVERTISING tranzit a devenit o metodă populară de promovare.

  • Panourile mobile

Panourile mobile au devenit din ce în ce mai răspândite, mai ales în zonele aglomerate din orașe. Acestea sunt plasate pe mașină sau autobuz. Avantajul mobilității este că panourile pot fi mutate în zone diferite, în funcție de unde se află mai mulți oameni, de exemplu la concerte sau diverse evenimente.

Instalațiile publicitare de tip tranzit pot fi amplasate și în interiorul vehiculelor de transport public, cum ar fi trenurile sau autobuzele. 

  • Prismele publicitare

Prismele publicitare reprezintă construcții de mari dimensiuni, care sunt de obicei amplasate temporar în zone centrale din oraș, pe bulevarde sau în intersecții, acolo unde nu există alte mesaje, pe alte suporturi. Acestea sunt convenabile pentru că pot fi adaptate diferitelor necesități de amplasare.

  • Mesh-urile pentru OOH advertising

Deși acestea sunt eficiente atât pentru sensibilizarea șoferilor, cât și a pietonilor, mesh-urile publicitare sunt importante mai ales pentru cea de-a doua categorie. Acestea sunt vizibile mai ales de pe trotuare și atunci când sunt amplasate pe clădiri de mici dimensiuni.

 

Acestea sunt câteva dintre principalele variante de out of home advertising. Campaniile OOH sunt importante pentru orice afacere care dorește să crească vizibilitatea produselor oferite. Acest tip de strategie publicitară se bucură încă de încredere în rândul consumatorilor, în ciuda apariției metodelor de promovare online. 

Sursa foto: Storyblocks.om

 

Scroll to Top