Blog

OOH advertising – cum poti folosi aceasta metodă de publicitate fizica in functie de consumatorii vizati

OOH advertising - cum poți folosi această metodă de publicitate fizică în funcție de consumatorii vizați

Publicitatea outdoor, numită și OOH (out-of-home) advertising rămâne o metodă populară de promovarea a afacerilor, care la nivel global formează o industrie de peste 40 de miliarde de dolari. Statisticile arată că 98% dintre oamenii din toată lumea văd cel puțin un anunț billboard pe săptămână, iar 68% dintre consumatori afirmă că decid ce să …

OOH advertising – cum poti folosi aceasta metodă de publicitate fizica in functie de consumatorii vizati Read More »

Publicitatea: cum sa folosesti metodele de promovare fizica sau online pentru ca afacerea ta sa fie mai vizibilă si mai de incredere

Publicitatea cum să folosești metodele de promovare fizică sau online, pentru ca afacerea ta să fie mai vizibilă și mai de încredere

Publicitatea este mai importantă în ziua azi decât oricând. Acest lucru se datorează creșterii tot mai mari a numărului de afaceri și a metodelor de promovare. Afacerile au acum mai mulți competitori, așa că trebuie să se detașeze prin toate metodele disponibile, inclusiv prin campanii de publicitate neobișnuite. Cei care găsesc cele mai inedite metode …

Publicitatea: cum sa folosesti metodele de promovare fizica sau online pentru ca afacerea ta sa fie mai vizibilă si mai de incredere Read More »

Mesajul publicitar in publicitatea fizica sau online – cum sa folosesti cu succes cuvintele si imaginile pentru a ajunge mai usor la clienti

Mesajul publicitar în publicitatea fizică sau online - cum să folosești cu succes cuvintele și imaginile pentru a ajunge mai ușor la clienți

Campaniile reușite de publicitate nu apar din întâmplare și nu se bazează pe noroc. Adesea, crearea de reclame și de mesaje publicitare eficiente este o sarcină dificilă, care ia mult timp pentru a fi dusă la îndeplinire. De aceea, e nevoie permanent să ai un plan, să îți propui niște obiective clare și să fii …

Mesajul publicitar in publicitatea fizica sau online – cum sa folosesti cu succes cuvintele si imaginile pentru a ajunge mai usor la clienti Read More »

Strategii de marketing – cum cresti notorietatea si vanzarile unui brand

Strategii de marketing - cum crești notorietatea și vânzările unui brand

Printre preocupările prioritare ale unui antreprenor trebuie să se afle, fără doar și poate, promovarea propriei afaceri. Fie că ai angajat personal specializat în acest scop, fie că externalizezi serviciile sau te ocupi chiar tu, marketingul reprezintă modalitățile prin care produsul tău ajunge la public. Pentru a-ți crește afacerea, trebuie să fii la curent cu …

Strategii de marketing – cum cresti notorietatea si vanzarile unui brand Read More »

Promovarea unui produs – Avantajele publicitatii outdoor in dezvoltarea business-ului tau

Promovarea unui produs – Avantajele publicității outdoor în dezvoltarea business-ului tău

Orice tip de promovare este o formă esențială de publicitate, care are efecte pozitive asupra evoluției unei firme sau a unui brand. Fie că vrei să vinzi un produs, fie că oferi un serviciu, o astfel de campanie este necesară pentru a putea crea un contact rapid cu potențialii consumatori. Cum poți face acest lucru? …

Promovarea unui produs – Avantajele publicitatii outdoor in dezvoltarea business-ului tau Read More »

Reclama pe masina – O modalitate eficienta de promovare a unui business

Reclama pe mașină – O modalitate eficientă de promovare a unui business

Dacă ai un brand pe care vrei să-l faci vizibil, orice publicitate este esențială pentru a reuși acest lucru. Este important să te orientezi către metode care pot ajunge ușor la potențialul client și, de aceea, cei mai mulți optează pentru reclamele outdoor, care sunt vizibile în cele mai populate locuri, având, astfel, un impact …

Reclama pe masina – O modalitate eficienta de promovare a unui business Read More »

Scroll to Top