DESCOPERĂ PUBLICITATEA OUTDOOR

De CE Outdoor?

aI VREA SĂ încerci publicitatea outdoor DAR nu ești sigur cE EFECT VA AVEA PENTRU AFACEREA TA? HAI SĂ VEZI CUM FUNCȚIONEAZĂ.

Rulează videoul

De ce outdoor?

publicitatea outdoor funcționează pentru afacerea ta deoarece:

  • ESTE INEVITABILĂ 
  • TE FACE PRIORITAR
  • CONSTRUIEȘTE ÎNCREDERE
  • ÎMPINGE LA ACȚIUNE
  • ESTE INEVITABIL 
  • TE FACE PRIORITAR
  • OFERĂ ÎNCREDERE
  • ÎMPINGE LA ACȚIUNE

de ce Funcționează?

este Inevitabilă

Este singurul mijloc de publicitate care nu poate fi evitat. Este expus 24/24 ore, 7/7 zile, publicul nu are buton de skip și nu poate schimba canalul. Știai că un panou situat pe o stradă circulată este văzut zilnic de peste 20.000 de persoane?

0
Vizualizări / zi
Steag Be the First

devii prioritar pentru clienți

Poți avea prioritate la client! Prin expunere outdoor repetată un potențial client va reține și va alege produsele sau serviciile tale ca primă opțiune la cumpărare. 58,2% dintre oameni consideră că publicitatea stradală scoate în evidență mărcile.

0 %
din oameni au reţinut mărcile*

construiește încredere

Alegem produsele și serviciile în funcție de câtă încredere avem în ele și prețul nu este tot timpul cel mai important factor. Niciun alt mijloc de expunere media nu îți oferă o validare mai mare și mai rapidă a brandului sau a mesajului decât publicitatea outdoor. 

Încrederea oamenilor în publicitatea outdoor provine atât din istoricului impresionant al publicității stradale, cât și din reglementarea mult mai strictă pentru acest tip de publicitate. Astfel, în proporție covârșitoare, oamenii consideră publicitatea outdoor o sursă de informații de încredere.

0 %
Consideră că panourile furnizează informaţii de încredere
new_markets

PIEȚE VIRGINE

„Este destul de greu să proiectezi produse concentrându-te pe consumatori. De multe ori, oamenii nu ştiu ce vor până nu le arăţi produsul” spunea Steve Jobs, în mai 1998, în revista BusinessWeek.

Sunt mulți cumpărători care încă nu știu că ar putea avea nevoie de produsul tău, iar publicitatea outdoor este o metodă prin care îi poți aborda direct. Nu aștepta să caute ei produsele sau serviciile tale, vino în întâmpinarea lor.

0 %
din oameni au o atitudine pozitivă legată de publicitatea outdoor

împinge la acțiune

Publicitatea stradală este un declanșator de acțiuni, stârnește curiozitatea, activează dorința de cumpărare și determină căutarea online a produselor sau a serviciilor. Spre deosebire de alte mijloace media unde cuantificam doar efectele imediate, publicitatea outdoor are și un efect indirect de vânzare prin influențarea alegerilor pe care consumatorul le face mult timp după ce a văzut reclama.

0 %
Consideră că panourile sunt un declanșator pentru acțiuni

Atitudinea publicului

Reclamele pe panourile stradale mă informează despre produsele sau mărcile noi.
78.2%
Reclamele pe panourile stradale scot produsele/mărcile respective în evidență.
58.2%
Reclamele pe panourile stradale îmi amintesc de reclamele de la TV sau din alte locuri.
44.8%
Am văzut recent niște reclame cu adevărat utile pe panourile stradale.
43.6%
Am văzut recent niște reclame cu adevărat ingenioase pe panourile stradale.
42.9%
Sunt unele reclame stradale care îmi atrag puternic atenția.
31.9%
Aceste reclame sunt ceva la care mă pot uita când sunt "pe afară".
31.7%
Sunt unele reclame stradale pe care mi le amintesc de multă vreme.
25.5%

efectele campaniei pentru public

Au reținut imaginea și mesajul.
45.7%
Au căutat pe internet să vădă despre ce e vorba.
20.8%
Și-au întrebat prietenii și pe cei apropiați dacă au văzut și ei.
20.6%
S-au uitat după produsul respectiv prin magazine.
8.1%
Au urmărit la TV și radio să afle mai multe informații.
4.8%

*Datele prezentate mai sus sunt provenite din studiul desfășurat de compania de cercetare D&D Research pe piața de publicitate outdoor din România, având la bază o campanie publicitară realizată exclusiv pe suporturi outdoor. Studiul se mulează pe aceleași date obținute din studii similare desfășurate în alte țări europene și concluzionează că respondenții “consideră publicitatea outdoor utilă, informativă și folositoare în situații concrete de viață.”

Care sunt rezultatele?

returnarea investiţiei

Studiul desfășurat de institutului Britanic BrandScience pe durata a 3 ani care a analizat peste 600 de campanii publicitare outdoor, a ajuns la concluzia că ROI sau (Returnarea Investiţiei) în cazul publicităţii outdoor, fără a lua în calcul şi efectul pozitiv al creşterii notorietăţii brandului sau a potenţării celorlalte medii de publicitate, este de 280%. 

Mai exact fiecare leu cheltuit corespunzător pe publicitate stradală îţi aduce aproape 3 lei înapoi.

0 %
returnarea investiției
Return of investment
Return of investment grafic

costul MIC AL publicităţii

CPM (Cost per Mile) este un indice care ne ajută să măsurăm costul diverselor medii de expunere per mia de impresii/vizualizări, mai exact cât costă ca 1000 de oameni să afle despre afacerea sau produsul tău. Este un indice care ne dă posibilitatea să comparăm diverse medii de expunere după costul acestora. 

Graficul arată preţurile valabile pentru Marea Britanie. Bineînţeles că, la noi, preţurile sunt mai mici, dar respectă aceiaşi proporţionalitate între tipurile de media. Astfel că, pentru un panou de tip Unipol, amplasat pe un drum european, ajungem la un cost de circa 0,7-0,8 euro/1000 de vizualizări, dar tot râmâne mijlocul cu cel mai scăzut cost dacă este să ne uităm la variantele disponibile pe piaţă.

0
costul pentru 1000 de vizualizări*

comunicare integrată

Publicitatea outdoor este mult mai eficientă dacă este folosită alături de celelalte medii (Online, Radio, TV, Presă tipărită), potrivit studiului desfășurat de institutul american MarketShare Partners. 

Aceste medii de expunere se potenţează reciproc şi funcţionează sinergetic, dând rezultate mult mai bune decât folosite separate.

 
0 %
Creştere indirectă a vânzărilor dacă combinăm outdoor cu alte medii
Sinergie publicitate outdoor

*Datele prezentate mai sus sunt provenite din studiul desfășurat de compania de cercetare media MarketShare din studiul denumit How Out of Home Advertising Works realizat în America la comanda firmei ClearChannel UK, respectiv studiul realizat de compania de cercetare media BrandScience, la comanda Outdoor Advertising Association of America, care pe parcursul a 3 ani a analizat peste 600 de campanii publicitare concepute în Australia, Danemarca, Finlanda, Germania, Norvegia, Suedia, UK, şi Statele Unite ale Americii.

tipuri de Suporturi

Avem o gamă diversificată de suporturi. hai să vedem care se potrivesc afacerii tale!

Backlit

Panouri în interiorul orașelor și în zonele cu trafic pietonal

Panou publicitar de tip Unisign pe un drum național

unisign

Panouri mari la intrări în orașe și pe drumuri naționale

Panou publicitar de tip Unipol amplasat langa șosea

unipol

Panouri foarte mari pe autostrăzi și drumuri europene

trimite-ne un mesaj sau Sună cu încredere

Hai să vorbim!

Scroll to Top