DESCOPERĂ PUBLICITATEA OUTDOOR
DE CE Outdoor?
aI VREA SĂ încerci publicitatea outdoor DAR nu ești sigur cE EFECT VA AVEA PENTRU AFACEREA TA? HAI SĂ VEZI CUM FUNCȚIONEAZĂ.
De ce outdoor?
publicitatea outdoor funcționează pentru afacerea ta deoarece:
- ESTE INEVITABILĂ
- TE FACE PRIORITAR
- CONSTRUIEȘTE ÎNCREDERE
- ÎMPINGE LA ACȚIUNE
- ESTE INEVITABIL
- TE FACE PRIORITAR
- OFERĂ ÎNCREDERE
- ÎMPINGE LA ACȚIUNE
de ce Funcționează?
este Inevitabilă
Este singurul mijloc de publicitate care nu poate fi evitat. Este expus 24/24 ore, 7/7 zile, publicul nu are buton de skip și nu poate schimba canalul. Știai că un panou situat pe o stradă circulată este văzut zilnic de peste 20.000 de persoane?
devii prioritar pentru clienți
Poți avea prioritate la client! Prin expunere outdoor repetată un potențial client va reține și va alege produsele sau serviciile tale ca primă opțiune la cumpărare. 58,2% dintre oameni consideră că publicitatea stradală scoate în evidență mărcile.
construiește încredere
Alegem produsele și serviciile în funcție de câtă încredere avem în ele și prețul nu este tot timpul cel mai important factor. Niciun alt mijloc de expunere media nu îți oferă o validare mai mare și mai rapidă a brandului sau a mesajului decât publicitatea outdoor.
Încrederea oamenilor în publicitatea outdoor provine atât din istoricului impresionant al publicității stradale, cât și din reglementarea mult mai strictă pentru acest tip de publicitate. Astfel, în proporție covârșitoare, oamenii consideră publicitatea outdoor o sursă de informații de încredere.
PIEȚE VIRGINE
„Este destul de greu să proiectezi produse concentrându-te pe consumatori. De multe ori, oamenii nu ştiu ce vor până nu le arăţi produsul” spunea Steve Jobs, în mai 1998, în revista BusinessWeek.
Sunt mulți cumpărători care încă nu știu că ar putea avea nevoie de produsul tău, iar publicitatea outdoor este o metodă prin care îi poți aborda direct. Nu aștepta să caute ei produsele sau serviciile tale, vino în întâmpinarea lor.
împinge la acțiune
Publicitatea stradală este un declanșator de acțiuni, stârnește curiozitatea, activează dorința de cumpărare și determină căutarea online a produselor sau a serviciilor. Spre deosebire de alte mijloace media unde cuantificam doar efectele imediate, publicitatea outdoor are și un efect indirect de vânzare prin influențarea alegerilor pe care consumatorul le face mult timp după ce a văzut reclama.
Atitudinea publicului
efectele campaniei pentru public
*Datele prezentate mai sus sunt provenite din studiul desfășurat de compania de cercetare D&D Research pe piața de publicitate outdoor din România, având la bază o campanie publicitară realizată exclusiv pe suporturi outdoor. Studiul se mulează pe aceleași date obținute din studii similare desfășurate în alte țări europene și concluzionează că respondenții “consideră publicitatea outdoor utilă, informativă și folositoare în situații concrete de viață.”
Care sunt rezultatele?
returnarea investiţiei
Studiul desfășurat de institutului Britanic BrandScience pe durata a 3 ani care a analizat peste 600 de campanii publicitare outdoor, a ajuns la concluzia că ROI sau (Returnarea Investiţiei) în cazul publicităţii outdoor, fără a lua în calcul şi efectul pozitiv al creşterii notorietăţii brandului sau a potenţării celorlalte medii de publicitate, este de 280%.
Mai exact fiecare leu cheltuit corespunzător pe publicitate stradală îţi aduce aproape 3 lei înapoi.
costul MIC AL publicităţii
CPM (Cost per Mile) este un indice care ne ajută să măsurăm costul diverselor medii de expunere per mia de impresii/vizualizări, mai exact cât costă ca 1000 de oameni să afle despre afacerea sau produsul tău. Este un indice care ne dă posibilitatea să comparăm diverse medii de expunere după costul acestora.
Graficul arată preţurile valabile pentru Marea Britanie. Bineînţeles că, la noi, preţurile sunt mai mici, dar respectă aceiaşi proporţionalitate între tipurile de media. Astfel că, pentru un panou de tip Unipol, amplasat pe un drum european, ajungem la un cost de circa 0,7-0,8 euro/1000 de vizualizări, dar tot râmâne mijlocul cu cel mai scăzut cost dacă este să ne uităm la variantele disponibile pe piaţă.
comunicare integrată
Publicitatea outdoor este mult mai eficientă dacă este folosită alături de celelalte medii (Online, Radio, TV, Presă tipărită), potrivit studiului desfășurat de institutul american MarketShare Partners.
Aceste medii de expunere se potenţează reciproc şi funcţionează sinergetic, dând rezultate mult mai bune decât folosite separate.
*Datele prezentate mai sus sunt provenite din studiul desfășurat de compania de cercetare media MarketShare din studiul denumit How Out of Home Advertising Works realizat în America la comanda firmei ClearChannel UK, respectiv studiul realizat de compania de cercetare media BrandScience, la comanda Outdoor Advertising Association of America, care pe parcursul a 3 ani a analizat peste 600 de campanii publicitare concepute în Australia, Danemarca, Finlanda, Germania, Norvegia, Suedia, UK, şi Statele Unite ale Americii.
trimite-ne un mesaj sau Sună cu încredere