Ține minte, ai la dispoziție doar 5 secunde să-ți impresionezi clientul
cum facem grafica?
grafica este, de departe, cel mai important aspect din outdoor
am pregătit pentru tine 5 strategii după care să te ghidezi
regula de 5 simplă
5 secunde este media de timp în care un panou publicitar este vizibil pentru citirea informațiilor.
Noi îți propunem să îți limitezi mesajul publicitar tot la 5 cuvinte, deoarece clienții tăi se deplasează, de regulă, cu mașina sau cu mijloacele de transport în comun și nu au timp să asimileze sau să citească mai multe informații.
am pregătit pentru
tine 5 strategii


atrage, nu distrage
Publicitatea outdoor este mai reglementată decât alte medii de expunere, tocmai pentru că este vizibilă pentru toate categoriile de vârstă, toate categoriile sociale și este situată în proximitea drumurilor publice.
Din acest motiv, o grafică outdoor nu poate să fie asemănătoare cu semnele sau indicatoarele rutiere, nu poate folosi materiale reflectorizante, și nici nu poate avea tente sexuale ori senzaționale.
Trebuie găsit un echilibru între a fi îndrăzneț din punct de vedere cromatic și din punct de vedere al mesajului transmis, pentru ca reclama să atragă privirile, dar nu să distragă atenția.
nu obosi clienții
Cu siguranță, ai văzut pe stradă panouri publicitare acoperite de o multitudine fonturi, produse, adrese, numere de telefon, adrese de e-mail și mesaje obositoare. Te asigurăm că, deși intențiile celor care le-au gândit așa erau bune, aceste afișe rareori își ating scopul.
Publicitatea outdoor merge mână în mână cu online-ul, astfel că sunt de evitat numerele de telefon afișate pe panoul publicitar. Mai degrabă, trebuie să ai un site ușor de utilizat și cu un aspect modern și aerisit, deoarece publicul va reține de pe panou numele firmei tale sau numele site-ului.
Sugestia noastră este să păstrezi grafica aerisită și, în general, să expui mesajul, logo-ul, și adresa site-ului. Există cazuri când panourile sunt expuse și traficului pietonal, iar atunci se pot folosi mai multe informații sau chiar numere de telefon.


fii smart!
O metaforă vizuală va atrage atenția și va lăsa o amprentă de durată asupra publicului. Poți găsi situații în care produsul sau serviciul tău poate fi amuzant sau recreativ într-o situație concretă de viață.
Încearcă să interacționezi cu publicul, invită-l la o conversație, pune-i întrebări sau fă-l să își pună întrebări. Având în vedere fluxul de informații și multitudinea de reclame la care sunt expuși oamenii, campania ta trebuie să fie creativă pentru a putea fi remarcată.
Regula celor 5 METRI
Ai pregătită grafica și ți se pare că arată bine, că are un mesaj clar, culori contrastante și care atrag privirile? Poate că ai și o idee originală sau care interacționează direct cu publicul.
Dar oare chiar se va vedea grafica pe panoul publicitar? În lipsa unor simulări efective pe locațiile publicitare expuse, îți sugerăm să faci următorul test:
Imprimă grafica ta pe o foaie A4, pune-o undeva, la vedere, lipită de fereastră sau pe un perete gol, și fă 5 pași în spate. Încă ți se pare că poți citi textul și că nu este prea încărcată grafica? Dacă răspunsul este DA, atunci poți da drumul la producția materialelor publicitare. Dacă răspunsul este NU, atunci elimină elemente neesențiale. Ține minte: ai 5 secunde să impresionezi clientul. Nu le irosi.

Află ce drepturi și obligații ai atunci când faci publicitate stradală
Sunt întrebări frecvente, pentru care am pregătit răspunsuri rapide
trimite-ne un mesaj sau Sună cu încredere