Suporturi outdoor
Meshuri publicitare outdoor
Caracteristici:
- Se remarcă în aglomerația urbană, prin dimensiunile și locațiile ultracentrale care nu sunt accesibile pentru amplasarea altor tipuri de suporturi publicitare.
- Dimensiuni foarte mari, suprafața între 20 – 100 mp.
- Posibilitatea de a fi expuse și pe schelele fațadelor aflate în renovare pe durata executării lucrărilor.
- Potrivite pentru campanii naționale și campanii de produs.
Suportul de print este un material perforat denumit Mesh. Acesta are o greutate specifică mai mică decât alte materiale folosite în publicitate și permite trecerea vântului pentru a nu afecta structura de rezistență, respectiv finisajul exterior al clădirilor de care este ancorat.
Locațiile de tip mesh sau casetă publicitară sunt iluminate pe timp de noapte fie prin proiectoare exterioare, fie prin iluminare din interior asemănător backlit-urilor.
Spațiile publicitare de tip mesh sau casetă se remarcă în aglomerația urbană atât prin locația afișajului, cât și prin grafica realizată pentru campanie. Grafica trebuie să fie una simplă, aerisită, cu elemente vizuale și culori care să atragă atenția publicului, iar informațiile afișate ar trebui să fie cât mai concise.
Spațiile publicitare pot avea formate și dimensiuni foarte variate. Adaptarea unei campanii outdoor la diferitele formate disponibile de Mesh este obligatorie și presupune de cele mai multe ori machete diferite pentru aceeași campanie, în funcție de spațiul pe care se expune.
Spațiile publicitare de tip mesh pe care le oferim clienților sunt autorizate, conform legilor 185/2015 și 50/1991, de către primăriile pe raza cărora operăm.