Publicitate stradala – cel mai eficient mod prin care iti poti face cunoscut business-ul!

Publicitate stradală - cel mai eficient mod prin care îți poți face cunoscut business-ul! - pentamedia.ro

Publicitatea stradală este extrem de importantă atât pentru business-urile mici, cât și pentru cele deja cunoscute de publicul larg, datorită faptului că poate intensifica traficul de clienți, în funcție de specificul fiecărei afaceri. Dacă îți dorești să îți faci cunoscute cele mai noi produse sau servicii pentru utilizatori, trebuie să apelezi la o firmă care are experiență pe piață, pentru a crea cele mai atrăgătoare panouri publicitare. 

 1. Publicitate stradală – ce înseamnă și care sunt avantajele publicității outdoor

Publicitate stradală - ce înseamnă și care sunt avantajele publicității outdoor - pentamedia.ro

Publicitatea outdoor, care se mai numește și publicitate exterioară, este una dintre cele mai vechi metode de promovare a unor produse și servicii. Cu ajutorul ei, mesajul pe care vor anumite business-uri să îl transmită ajunge într-un mod mult mai clar, mai convingător și mai rapid la consumator sau utilizator. 

Acest tip de publicitate poate fi prezentat sub formă de panouri stradale backlit, unisign & billboard, unipol, direcționale, de tranzit, mesh publicitar sau prisme publicitare și se pot monta pe clădiri, străzi și multe alte locuri. Publicitatea stradală are un impact foarte mare asupra consumatorului, iar returnarea investiției (ROI), conform studiilor, este de 2.80. De asemenea, publicitatea outdoor este cu 47% mai eficientă dacă este combinată cu cea din mediul online, având rezultate foarte bune pe termen lung.

Publicitatea outdoor înseamnă un pas foarte mare către dezvoltarea unui business, deoarece mesajul transmis pe panouri poate fi observat de către toți trecătorii, în orice moment la zilei, fie că sunt în drum spre job sau mall. 

Dacă vrei să îți crești afacerea și să o faci cât mai cunoscută, ai nevoie de o echipă care cunoaște foarte bine toate strategiile de promovare și cum să creeze mijloacele de comunicare perfecte business-ului tău. Poți ajunge la clienți sau utilizatori prin campanii locale sau chiar naționale, în funcție de nevoi și de bugetul pe care îl ai disponibil.

În cazul în care ai un tip de business în industria de construcții, imobiliară, medicală, ai un magazin de bricolaje, de mobilier și decorațiuni sau de fashion sau deții o agenție de recrutare, ai la dispoziție cele mai avansate tehnologii de print prin care îți poți crea panoul publicitar mult visat. De asemenea, dacă provii din alt domeniu de lucru, există foarte multe soluții personalizate care se pot plia pe specificul tău. 

2. Cum alegi un panou publicitar

Cum alegi un panou publicitar - pentamedia.ro

În funcție de produsele și serviciile pe care le oferi și de publicul țintă al business-ului tău, trebuie să alegi o locație și un model de panou publicitar care să fie vizibil pentru persoanele cărora li te adresezi. Contactează echipa de advertising pentru a stabili împreună un design de impact. 

Viziunea ta este foarte importantă, dar ai nevoie de profesioniști cu experiență, care să te ajute în crearea unor printuri cu o grafică potrivită. Principalul scop este acela de a impresiona clientul în numai 5 secunde, pentru că acesta este timpul disponibil pe care îl are trecătorul la dispoziție ca să vadă panoul.

3. Regulament pentru publicitatea stradală în București și alte orașe

Regulament pentru publicitatea stradală în București și alte orașe - pentamedia.ro

Există câteva reguli pe care trebuie să le respecți înainte și după ce instalezi un anumit panou publicitar, dar trebuie să verifici constant legile și eventualele actualizări ale acestora. În primul rând, grafica trebuie să nu contravină legii audiovizualului Nr. 504/2002 și legislației pentru publicitatea stradală Nr. 185/2013. Dacă nu este extrem de potrivită, poți beneficia de sfaturi și ajutor din partea echipei noastre. 

De asemenea, conform art. 477 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, trebuie declarată și plătită taxa locală pentru publicitate, fiind una dintre obligațiile tale. Aceasta se stabilește separat pentru fiecare client în parte de către Primărie, prin hotărâre de Consiliu Local, și poate reprezenta un procent între 1 și 4,5% din valoarea serviciilor de publicitate, care se calculează lunar. Pentru că este un proces destul de greoi și necesită foarte multă birocrație, echipa vine în ajutorul tău, preluând această sarcină pentru tine. 

Așadar, dacă vrei să îți crești business-ul și să îl faci cât mai cunoscut pentru publicul larg, apelează la serviciile de advertising ale unor profesioniști!

Sursa foto: Shutterstock.com

 

Scroll to Top