campanie de produs superspacer şi brand

silcar

experiența clientului

Obiectivul campaniei

Silcar Prod își desfășoară activitatea în domeniul  tâmplăriei PVC. Producătorul a revoluționat piața de tâmplărie PVC din România, la începutul anului 2018, prin tehnologiile unice de sticlă termoizolantă tip SUPER SPACER și placarea ușilor de PVC cu aluminiu full robotizat.

În acest context, clientul a decis să dezvolte prima campanie națională de comunicare outdoor. Aceasta a avut scopul de a face cunoscut dealerilor locali de tâmplărie PVC și dezvoltatorilor imobiliari existența unui producător pe piața din România care poate furniza un astfel de produs high-end.

Campania implementată

Propunerea noastră de campanie a ținut cont atât de gama de produse promovate, cât și de crearea unei legături rapide pentru ca publicul-țintă sa poata remarca rapid unicitatea și avantajele acestei tehnologii.

Campania s-a desfășurat în județele: Arad, Maramureș, Timiș, Cluj, Bistrița-Năsăud, Harghita, Bihor, Alba, Sălaj, Satu Mare, pe suporturi publicitare de tip Unipol, Backlit și Unisign.

Producător de rame pentru termopane

Tip: Campanie de produs

Client/Brand: Silcar

Servicii şi soluţii:  Concept creativ, afișaj outdoor național, servicii DTP, materiale publicitare.

experiența clientului

Scroll to Top