CAMPANIE recrutare și brand angajator
Hanna Instruments
Obiectivul campaniei
Compania multinațională Hanna Instruments a decis să dezvolte o campanie locală de comunicare la începutul anului 2019, pentru creșterea și întărirea brandului de angajator.
Hanna Instruments este producător internațional de echipamente și aparate de măsură pentru uz industrial și este un angajator ce oferă o paletă largă de oportunități de carieră pe piața din România, începând de la job-uri de operatori în producție, până la chimiști, fizicieni, electroniști și programatori.
Campania implementată
De unde am pornit? Compania Hanna Instruments a introdus pe piață, în anul 1986, primul pH-metru electronic, care, practic, a revoluționat industria și de atunci continuă să o revoluționeze an de an.
De asemenea, la Nușfalău, compania a dezvoltat un parc știintific de cercetare pentru echipamente noi. De aici s-a născut și mesajul campaniei: “BE PART OF INNOVATION”.
Partea de dezvoltare outdoor a constat în implementarea unui număr de 20 de panouri noi pentru client, pe lângă cele existente contractate din rețea, iar implementarea s-a făcut pe parcursul a două luni și jumătate.
De unde am pornit? Compania Hanna Instruments a introdus pe piață, în anul 1986, primul pH-metru electronic, care, practic, a revoluționat industria și de atunci continuă să o revoluționeze an de an.
De asemenea, la Nușfalău, compania a dezvoltat un parc știintific de cercetare pentru echipamente noi. De aici s-a născut și mesajul campaniei: “BE PART OF INNOVATION”.
Partea de dezvoltare outdoor a constat în implementarea unui număr de 20 de panouri noi pentru client, pe lângă cele existente contractate din rețea, iar implementarea s-a făcut pe parcursul a două luni și jumătate.
Tip: Campanie recrutare și branding
Client/Brand: Hanna Instruments
Servicii şi soluţii: Concept grafic, afișaj outdoor cu implementare de locații noi, servicii DTP, materiale publicitare














