CAMPANIE branding

EBERSPÄCHER​

experiența clientului

"O echipă profesionistă și pasionată de ceea ce fac cu care am lucrat foarte bine și pe care o recomandăm. Cu siguranță vom mai lucra împreună și la alte proiecte."

Obiectivul campaniei

Concernul Eberspächer, care deține în portofoliul său producători de echipamente specifice și piese pentru industria auto, a decis să dezvolte prima campanie națională de comunicare la sfârșitul anului 2016, pentru produsele specifice industriei transportatorilor auto, respectiv încălzitoarele auto staționare.

Campania propusă are ca obiective creșterea notorietății brandului relativ nou pe piața din România și creșterea vânzărilor comparativ cu anul precedent. 

Campania implementată

Propunerea noastră a ținut cont atât de gama de produse promovate, cât și de crearea unei legături rapide pentru publicul-țintă, astfel încât să poată asocia ușor produsul cu aria de utilizare a acestuia. 

De asemenea, având în vedere faptul că brandul, deși cunoscut, era relativ nou pe piața din Romania, a fost necesară, pe lângă  afișarea logoului companiei, și sintagma “150 de ani de inovație”, pentru a scoate în evidență longevitatea brandului.

Campania outdoor a fost desfașurată, în principal, pe suporturi de tip Unipol, dar am realizat, de asemenea și direcționale pentru a îndruma clienții mai ușor spre sediu. Având în vedere că se adresa unui target care tranzita drumurile naționale, județele în care s-a desfășurat campania au fost: Vâlcea, Sibiu, Dolj, Brașov, Cluj, Timiș, Maramureș, Satu Mare, Alba. 

Producător de încălzitoare staționare

Tip: Campanie produs, campanie brand

Client/Brand: Eberspächer RO

Servicii şi soluţii:

Concept creativ, afișaj outdoor, materiale publicitare, signalistică.

experiența clientului

"O echipă profesionistă si pasionată de ceea ce fac cu care am lucrat foarte bine si pe care o recomandăm.
Cu siguranță vom mai lucra împreuna și la alte proiecte."
Scroll to Top