CAMPANIE BRANDING REŢEA REGIONALĂ MAGAZINE BRICOLAJ
miral com
experiența clientului
Obiectivul campaniei
Miral Com este o firmă specializată în comercializarea materialelor de construcții și amenajări, finisaje, scule și unelte încă din anul 1997.
Clientul dorește să devină cunoscut pe plan regional, astfel încât “din 10 persoane, 8 să recunoască brandul și să îl poată asocia cu obiectul de activitate”, acesta fiind brief-ul de campanie.
Campania implementată
În prima etapă am dezvoltat o campanie outdoor în paralel cu o campanie radio, ambele având același scop, acela de a crește notorietatea mărcii. După ce brandul și locația magazinelor au devenit cunoscute, am continuat cu campanii de produs, promovate prin panotaj outdoor, publicitate tranzit, campanii radio, distribuție flyere și promovare pe rețelele de socializare. Campaniile de produs sunt gândite să interacționeze cu publicul să-i pună întrebări sau să îl facă să își pună intrebări legate de materialele de construcții și folosirea unor materiale mai inovative din portofoliul clientului nostru.
Pe parcursul anilor, clientul și-a extins rețeaua de magazine de bricolaj și în alte orașe. Pentru noile locații, am mers pe aceeași idee de promovare.

Tip: Campanie branding
Client/Brand: Miral Com
Servicii şi soluţii: Afișaj outdoor, concept creativ, DTP, Producţie materiale publicitare.