CAMPANIE fidelizare clienți, farmaciile catena
CATENA
experiența clientului
Obiectivul campaniei
Brandul Catena a fost creat în 1999, odată cu preluarea, de către Fildas Trading, a pachetului majoritar de acțiuni al companiei Argesfarm. Pornind de la 30 de unități, Catena a reușit să ajungă, încă din 2012, cea mai mare și mai apreciată rețea de farmacii din România. În cei 20 ani de existență, Catena s-a impus nu doar ca un brand autentic românesc, ci și ca lider de profil în retailul farmaceutic, cu peste 720 de unități deschise la nivel național.
Clientul a dorit direcționarea traficului pedestru și auto către farmaciile Catena din imediata proximitate și creșterea numărului de persoane care frecventeză farmaciile Catena.
Având în vedere specificul clienţilor farmaciilor Catena, am vizat, în principal traficul din interiorul oraşului. Ne-am concentrat pe direcţionarea lui spre farmaciile clientului.
Campania a fost realizată atât prin suporturi publicitare de tip mesh, aflate în proximitatea unităţilor medicale, prin panouri direcţionale amplasate de-a lungul străzilor intens circulate, cât şi prin mijloacele de transport în comun.

Tip: Campanie fidelizare clienți
Client/Brand: Catena
Servicii şi soluţii: Publicitate Tranzit, panouri direcţionale.