Comanda la 0753.630.284
Coșul meu
Vezi cos Total: 0.00 lei
Directionale
Directionale
Panourile directionale sunt placute publicitare ideale pentru reclame informative si directionare. Sunt amplasate pe stalpii de electricitate, de iluminat public si pe fatadele cladirilor.
CERE O OFERTA DE PRET
Descriere
Caracteristici
Aplicatii
Sugestii
Zone acoperite
Tarife

Descriere

      Panourile directionale au ca si principal scop ghidarea clientilor spre locatii de interes, magazine, sau informarea cu privire la un eveniment cultural sau inaugurari.
      Acestea functioneaza dupa principiul frecventei astfel incat pentru a avea efectul scontat, acestea trebuie amplasate in numar cat mai mare pentru a fi observate din timp si a conduce spre locatia de interes, caracterul repetitiv asigurand memorarea mesajului publicitar.

            Directionale de directionare
Acestea se amplaseaza pentru o perioada medie - indelungata pentru un obiectiv situat in proximitatea lor. Grafica panourilor va avea relationare cu obiectivul prin raportarea distantei.

Ex: Daca avem 4 directionale pe un bulevard in drum spre obiectiv distanta marcata pe acestea va fi corelata cu distanta pana la obiectiv...2 km...1 km...500 m...100 m, deasemenea indicatoarele de distanta vor fi insotite si de un indicator de directie.
      Este recomandabil ca referirea la obiectiv sa fie cat mai concisa Ex: Service, Hotel, sau daca este posibil prin semne conventionale acestea fiind mai usor de asociat. de exemplu pentru o benzinarie vom folosi schita unei pompe de benzina s.a.
      Acestea se recomanda sa fie executate din materiale mai durabile casete luminoase, sau casete metalice dubla fata neiluminate decorate cu autocolant printat si cu protectie UV, datorita perioadei indelungate de expunere.

            Directionale de campanie
      Acestea se utilizeaza in numar foarte mare atunci cand exista evenimente culturale sau inaugurari si se amplaseaza in colaborare si cu acceptul primariei locale. Acestea se amplaseaza pentru o perioada limitata de timp deobicei maximum 3 luni. Se mai numesc si steaguri sau esarfe stradale datorita materialului din care se executa blockout printat dubla fata.
      Pentru a putea fi expuse finisajele acestora se executa cu niste canale orizontale (buzunare) unde vin introduse barele laterale.

      Grafica pentru acesti vectori publicitari trebuie sa fie cat mai simpla si sugestiva, deasemenea aceasta trebuie sa interactioneze cu publicul target si sa incite la actiune. Trebuie sa fie compusa din elemente cat mai contrastante astfel incat sa poata fi perceputa intr-un timp scurt, datorita perioadei redusa de expunere pentru public (trafic auto si pedestru)

Hai sa vorbim despre campania ta!    

Caracteristici

  • Dimenisiunile recomandate sunt : 0,80x1,20 m respectiv 0,80x1,00 m fiind dispuse de obicei in format portrait , amplasate pe stalpi existenti sau amplasati special.
  • Directionalele publicitare se executa si amplaseaza conform STAS 831-2002
  • Se pot ilumina din interior, asigurand astfel o vizibilitate mult mai  buna. 
  • Directionalele pot fi sub forma de streaguri, panouri din tabla sau casete luminoase.

Aplicatii

  • Indicatoare pentru puncte de interes (centre comerciale, sedii de firma, pensiuni, hoteluri, spitale,...)
  • Afaceri locale, sedii de firma, puncte de lucru
  • Retail (magazine/centre comerciale)
  • Pozitionate in arterele cu trafic intens

Sugestii

      In ceea ce priveste realizarea unei machete pentru acet tip de panou, aceasta trebuie sa fie cat mai simplista, sa contina un mesaj scurt care sa capteze atentia si/sau o imagine de impact, atat pentru a capta atentia cat si pentru a putea fi citite informatiile in timpul participarii la trafic intr-un interval relativ scurt de timp.
      In functie de locatia Directionalului se pot preta si machete cu informatie mai multa , dar asta numai in cazul zonelor de trafic pietonal intens.

Directionalul va avea relationare cu obiectivul prin raportarea distantei.
      Ex: Daca avem 4 directionale pe un bulevard in drum spre obiectiv distanta marcata pe acestea va fi corelata cu distanta pana la obiectiv...2 km...1 km...500 m...100 m, deasemenea indicatoarele de distanta vor fi insotite si de un indicator de directie.
      Este recomandabil ca referirea la obiectiv sa fie cat mai concisa Ex: Service, Hotel, sau daca este posibil prin semne conventionale acestea fiind mai usor de asociat. de exemplu pentru o benzinarie vom folosi schita unei pompe de benzina s.a.
      Acestea se recomanda sa fie executate din materiale mai durabile casete luminoase, sau casete metalice dubla fata neiluminate decorate cu autocolant printat si cu protectie UV, datorita perioadei indelungate de expunere si conditiilor destul de dificile de interventie asupra lor.

  • Cateva sugestii potrivite pentru grafica cu expunere pentru publicitate outdoor OOH (expusa pe panouri publicitare):

Contrast mare
Ganditi-va la o idee sau la o combinatie de culori, si concetrati-va pe aceasta, nu amestecati poze sau foarte multe culori.

  • Mesaj

Cuvinte putine si de dimensiuni mari.
Cuvinte scurte.
Folositi cuvinte scurte pentru întelegere rapida
Caractere mari si lizibile
Cuvintele sunt privite de la distante de 100-800 de metri.
Orice text care este parte integranta a designului ar trebui sa fie cât mai mare posibil.

  • Culori îndraznete

Fii curajos, nu poti fii si subtil si sa atragi atentia la o campanie outdoor de succes.

Zone acoperite

  • Dispunem de acoperire la nivel national pentru orice fel de campanie.
  • Perioada contractuala minimă pentru acest tip de suporturi este de minimum 6 luni
  • Pentru managementul si monitorizarea retelei avem implementat un sistem informatic integrat care asigura umarirea pricipalilor indicatori ai campaniei.

Tarife

  • Tarifele de expunere variaza in functie de complexitatea campaniei (numarul de locatii contractate, perioada contractuala, zonele de interes)
  • Perioada contractuala minimă pentru acest tip de suporturi este de minimum 6 luni
  • Pentru o oferta de pret potrivita pentru tine, cere o oferta de pret, sau apeleaza cu incredere unul din numerele de telefon afisate

Hai sa vorbim despre campania ta!    

Publicitate Outdoor

Prisme Publicitare
Prismele publicitare sunt triunghiulare sau patrulatere. Acestea au dimensiuni exponabile mari si pot fi...
Prisme Publicitare
Prismele publicitare sunt triunghiulare sau patrulatere. Acestea au dimensiuni exponabile mari si pot fi amplasate in zone centrale , in zona centrelor comerciale sau in...
Backlit
Backlit-urile sunt panouri publicitare iluminate din interior ce permit trecerea luminii prin afis...
Backlit
Backlit-urile sunt panouri publicitare iluminate din interior ce permit trecerea luminii prin afis pentru a asigura o vizibilitate deosebita a mesajului transmis.
Billboard
Reteaua include atat formatul standard pe doua sau mai multe picioare cat si formate denumite de noi...
Billboard
Reteaua include atat formatul standard pe doua sau mai multe picioare cat si formate denumite de noi Unisign, caracteristica principala fiind prezenta unui singur stalp de...

Cere oferta de pret