Comanda la 0753.630.284
Coșul meu
Vezi cos Total: 0.00 lei
Mesh
Mesh - formate mari
Mesh-urile sunt locatii de publicitate outdoor pe fatadele cladirilor. Locatiile noastre de Mesh sunt iluminate prin proiectie si sunt situate in zone cu trafic auto si pedestru intens.
CERE O OFERTA DE PRET
Descriere
Caracteristici
Aplicatii
Sugestii

Descriere

     Locatiile de tip mesh sunt expuse de obicei pe fatadele nevitrate ale cladirilor. Acestea se remarca indeosebi prin dimensiunile mari ale acestora si locatiile ultracentralecare nu sunt accesibile in mod normal pentru amplasarea altor tipuri de panouri sau suporturi publicitare. De asemenea mesh-urile publicitare pot fi expuse si pe scehele fatadelor aflate in renovare.


     Dispunem de o retea proprie de locatii publicitare de tip Mesh, si la cererea clientilor putem autoriza si implementa locatii noi.

Caracteristici

  • Mesh-ul este un tip de expunere publicitara care se realizeaza prin imprimare cu cerneala pe baza de solvent sau ecosolvent a poliplantului perforat.
  • Montajul mesh-urilor se realizeaza cu ajutorul alpinistilor utilitari. Montajul se efectueaza in functie de stratul suport pe care se aplica, se pot prinde in suruburi, holsuruburi nituri, sau se pot ancora cu cordeline. Se utilizeaza, de obicei, cordeline, tiranti, carabine, sau lanturi.
  • Locatiile de mesh au nevoie de iluminare frontala puternica pe timpul noptii (si este de preferat sa nu existe lumini in spatele bannerului) pentru a putea oferi un contrast puternic.
  • Alt dezavantaj al perforatiilor este acela ca in timp colecteaza praf si duc la o estompare a culorilor. In orasele cu nivel ridicat de poluare este recomandata o inlocuire a bannerelor dupa 3 - 4 luni.
  • Locatiile publicitare cu afise de tip mesh banner presupun autorizarea din partea autoritatilor locale (primarie) si implicit plata taxei locale de publicitate (TLP).

Aplicatii

  • Amplasat pe cladiri cu scop publicitar, atrage atentia prin expunerea in zone centrale si prin dimensiunile mari
  • Pentru protectie, folosit in timpul constructiei/restaurarii cladirilor
  • Pe orice suprafete de exterior sau interior
  • Folosit peste gard pentru a informa asupra zonei imprejmuite sau pentru a imbunatati estetica

Sugestii

Cateva sugestii potrivite expunere pentru publicitate outdoor OOH (expusa pe panouri publicitare):
Contrast mare

  • Ganditi-va la o idee sau la o combinatie de culori, si concetrati-va pe aceasta, nu amestecati poze sau foarte multe culori.

Mesaj

  • Cuvinte putine si de dimensiuni mari.
  • Cuvinte scurte, mesaj concis, usor de citit
  • Folositi cuvinte scurte pentru întelegere rapida caractere mari si lizibile cuvintele sunt privite de la distante de 100-800 de metri. Orice text care este parte integranta a designului ar trebui si fie cât mai mare posibil.

Culori îndraznete

  • Fii curajos, nu poti fii si subtil si sa atragi atentia la o campanie outdoor de succes.
  • Imagini foarte simple, decupate pe contur

Publicitate Outdoor

Tranzit
Un mod dinamic de promovare, atragand atentia atat participantilor la trafic cat si pietonilor...
Tranzit
Un mod dinamic de promovare, atragand atentia atat participantilor la trafic cat si pietonilor. Materialele publicitare atrag atentia prin particularitatea lor si prin...
Directionale
Panourile directionale sunt placute publicitare ideale pentru reclame informative si directionare...
Directionale
Panourile directionale sunt placute publicitare ideale pentru reclame informative si directionare. Sunt amplasate pe stalpii de electricitate, de iluminat public si pe...
Backlit
Backlit-urile sunt panouri publicitare iluminate din interior ce permit trecerea luminii prin afis...
Backlit
Backlit-urile sunt panouri publicitare iluminate din interior ce permit trecerea luminii prin afis pentru a asigura o vizibilitate deosebita a mesajului transmis.

Cere oferta de pret